Pinnacles

2 november 2014 - Cervantes, Australië

zondag 2 november 14
Cervantes (Pinnacles & Hangover Bay)

Hallo volgers,

Hoe gaat het in Nederland en Dubai?

Hier alles goed!

We hebben hedenmorgen ‘ the Pinnacles’ bezocht onderdeel van het Nambung national park.
Voor ons gevoel waren we beland op een maanlandschap. Stenen (rotsformaties) van duizenden jaren oud die met elkaar een bijzonder landschap hebben gecreëerd.

De hitte is goed te verdragen, echter je voelt dat het snel heet wordt en we kunnen ons redelijk voorstellen wat het (‘deze woestijn’) met je doet als je je niet houdt aan de instructies! Wij hadden er voor gekozen om vroeg het park in te gaan, geen spijt van…….

2 mogelijkheden om het park te verkennen, (auto of te voet) wij hebben het laatste gedaan. Na een aantal waarschuwingen vooraf goed in acht te hebben genomen (water, follow signs, at least with 2 persons, etc.)

Foto’s maken hopelijk duidelijk wat we hebben ervaren, anders is er voor jullie altijd het internet nog om het na te zien/lezen!

Aansluitend terug geweest naar de hangover bay en gezwommen in de oceaan! Heerlijk geluierd op het strand. Vanmiddag hebben we het rustig aangedaan, de camper uitgebezemd en spulletjes geordend!

Na een verse cappuccino en taart, nog een paar uurtjes hier op het strand vertoeft, samen een workout, aan yoga en luieren gedaan!

Morgen 250 km te overbruggen naar Geraldton, een wat groter dorp of kleine stad, waar we proviand kunnen inslaan!

Noot Berry

Mochten we in R’dam een goed resultaat hebben geboekt en die boeren of 020 puntjes hebben laten liggen, lees ik het graag, anders ……………….No worries, komt goed!

Groeten vanuit Cervantes en XXX van ons,

Elly & Berry

1. Bert:
    2 november 2014
    He zus en zwagert, klinkt allemaal goed.
    Voor Berry: helaas 020 heeftgewonnen met 4-0 van Dordtrecht maar Feijenoord wint ook met 2-0 van PEC, goals van Van Beek en Boëtius. En RKC............. verliest weer nu met 1-4 van Almere, maar ja als je van Achilles al niet kunt winnen ban wie dan nog wel........ Blij dat ik geen seizoenkaart heb anders had ik die nog moeten terubrengen
  2. Marlene:
    2 november 2014
    Wat een bijzonder landschap zeg! Goede reis morgen maar weer........op naar het volgende avontuur!

Hier in Dubai alles ok! De temperatuur wordt steeds lekkerder de ergste hitte is weer voorbij........
  3. Hans en John:
    Hi Elly en Berry,
    Fijn dat de vliegreis zo goed is verlopen. Zoals wij hebben kunnen lezen genieten jullie al volop. Berry wat een spannende ervaring met de kangoeroe, je kan je maar liever bezig houden zoals Elly met een dolfijn. Mooie foto's en een super reisverslag. Voor morgen een hele goede trip naar Geraldton.
    Dikke knuffel van ons. Groetjes Hans en John.
  4. Ger:
    3 november 2014
    Zojuist jullie foto's bekeken en het bizzare landschap gegoogled. Wat een bijzondere natuur. En Elly, nu ik de foto van de sporen heb gezien begrijp ik dat Berry even twijfelde omdat het net zo goed de sporen van een Wallaby hadden kunnen zijn:). Ben benieuwd naar de volgende belevenissen en bijbehorende foto's.