berry en elly Perth 251114

25 november 2014 - Perth, Australië

hallo volgers,

vanmorgen vroeg uit de veren en gezamenlijk het gevecht aan gegaan met de Jacobs Ladder! het was zwaar en vermoeiend, echter al die mooie-, zwoegende- en mensen met doorzettingsvermogen hebben ertoe geleid dat ook wij niet van opgeven wisten.

na het ontbijt hebben we fietsen bij het hotel geleend. de tocht die we gedaan hebben is de beide zijden van de Swanriver volgen en Heirisson Island rond gefietst. op het Island springen een aantal kangoeroes rond. wij kwamen de ranger (hij was alleen) in zijn ' Rover' tegen die ons uitnodigde de dieren te voederen! de foto's zijn het resultaat van een mooi moment voor ons El.

Grappig om mee te maken was dat een man afkomstig vanuit Perth, hardlopend achter de kinderwagen besloot samen met zijn dochter van 3 jaar oud het eiland te bezoeken om kangoeroes te gaan zien. toen hij zijn dochter blij zag reageren, realiseerde hij zich dat hij ze zelf ook nog nooit in het wild had ontmoet!

we zijn op een gegeven moment in de wijk Canning terecht gekomen ten zuiden van Perth, een wijk waar de rijkdom vanaf spatte. het werd tijd voor een bakkie, in geen velden of wegen een koffietent te bekennen. we zijnbij de Yachtclub geweest (gesloten) aansluitend vonden we op een heuvel met prachtig uitzicht over de Swan river 2 gelegenheden, de een gesloten, de ander besloten. we hebben gelukkig een supermarkt gevonden en er een picknick van gemaakt, met pie, suasage, kersen en icetea!

vanmiddag heerlijk aan het zwembad gelegen bij het hotel en een dutje gedaan. nu fris om een leuke avond in Perth tegemoet te gaan!

iedereen dank voor het blijven volgen en we spreken of zien elkaar snel.

Marlene, we zullen zwaaien vanaf Dubai airport!

groeten en XXX van ons!

1. Marlene:
    25 november 2014
    Jammer dat ik jullie niet even kan zien in Duba! Ik zal maar zwaaien dan. Xxx
  2. Hans en John:
    25 november 2014
    Hoi Elly en Berry,
    Met veel plezier van jullie reisverslagen en foto's mogen genieten hier voor dank, wij gaan dit straks zeker missen.
    Wij wensen jullie nog veel plezier de komende tijd en alvast een hele goede en voorspoedige terugvlucht.
    Spoedig tot ziens en een dikke knuffel van ons
    Hans en John