201114 Fremantle

20 november 2014 - City of Fremantle, Australië

hallo volgers,

alles wel bij jullie in Dubai en Nederland?

hier alles goed! Vandaag begonnen met een uurtje sporten, aansluitend een stevig ontbijt (Engels/Australisch met alles dr op en dr aan) en rond 10.00 uur met het OV naar Fremantle gegaan!

in Fremantle werden we overvallen door een fikse regenbui, waardoor we een tijdje hebben geschuild in een leuke en gezellige koffietent

na een uurtje is het strak blauw geworden en genieten we van de zon en de ontspannen sfeer van fremantle.

geluncht hebben we in de vissershaven van Fremantle in een visrestaurant zoals we er hier aan de westkust al meerdere gezien hebben! erg druk, een vorm van Quick food, maar lekker en veel!

we lopen nu heerlijk te kuieren en een beetje te shoppen!

voor Wessel:" een sportzaak gevonden waar ze ongeveer 15 paar verschillende modellen voetbalscjoenen hebben van het merk Asics, echter we denken dat hij momenteel beter af is met spullen van de Gamma!

iedereen de hartelijke groeten van ons, vanuit een heerlijk ontspannen, warm en zonnig WA!

Berry en Elly

1. Rikie:
    20 november 2014
    Geniet nog lekker van de laatste dagen "no worries". En van elkaar! xx
  2. Ger:
    Goedemorgen (hier) Elly en Berry,
    Bon Scott was de zanger van AC/DC en is al 34 jaar niet meer onder ons. Hij was een Schot van geboorte maar als kind met zijn ouders verhuist naar Australië. Het feit dat er een standbeeld voor hem is opgericht zegt genoeg. Standbeeld van de visser is ook mooi. Ook de foto van de buitenkant van de overdekte markt (1897) is mooi. Lijkt gesloten? Of zijn jullie binnen geweest? Geniet nog even van jullie vrijheid. Groeten en tot jullie volgende reisverhaal. Ger
  3. Heidy:
    20 november 2014
    Sluit me bij de rest aan,geniet er nog maar lekker van!
    XXX
  4. Wessel (en Pep):
    20 november 2014
    Zo, inderdaad mooie Asics, dief van je eigen portemonnee als je die laat liggen!

He, geniet van je laatste paar daagjes en we komen snel langs om alles te horen en te zien.

Zaterdag naar Fey-Dordt.

Wessel
  5. Wessel (en Pep):
    21 november 2014
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE laten liggen die schoenen. Ik heb hier een schuur vol. Kan al heel lang een sportwinkel beginnen met al die troep.

Jullie trip loopt al een beetje naar het einde he.............balen!
    Nou ja tis nog niet helemaal zover dus nog even genieten.

Emigreren is gewoon een optie hoor.
    Wij komen da in iedere geval iedere jaar op bezoek.

KUS
  6. Wil rambat:
    21 november 2014
    Jullie hebben echt een fantastische reis. Geniet nog lekker. Hier is het momenteel koud maar het zonnetjes komt door. Bereid je maar voor. Tot gauw.