191114

20 november 2014 - Fremantle, Australië

191114

van Busselton naar Fremantle

hallo volgers,

allereerst onze excuses voor de schrijffouten in het verslag van gisteren. Vermoedelijk heeft de whale experience ons meer gedaan dan we dachten!

Vandaag onze laatste etappe afgelegd waar het reizen van plaats naar plaats betreft.

We zijn in Fremantle en zullen hier naast 2 dagen Perth, onze laatste dagen slijten.

Het leest misschien als een drama, maar zo is het niet bedoeld, echter ‘eerlijk is eerlijk’ ,  het verveelt nog voor geen moment en er valt nog zoveel te zien en waarschijnlijk zullen anderen zeggen bij thuiskomst, hebben jullie dit en dat gemist?

Maar goed, terug naar de dag van vandaag. Wij hebben de toeristische route, m.a.w. de kustroute van zuid naar noord gereden. Wij zijn gestopt in Bunbury, een vrij jonge stad, waar volgens zeggen niet veel te beleven valt, daar het een industriestad betreft.

Wij hebben langs de kust niets als rijkdom gezien. Het ene huis op de toppen van de duinen nog groter en luxer dan het ander.

Gestopt zijn we in Rockingham, waar we hebben geluncht en getwijfeld of we een trip zouden maken naar o.a. pinguïn island. Uiteindelijk niet gedaan en onze reis voortgezet richting Fremantle. We staan aan South Beach (Fremantle) en blijven hier tot ma as om aansluitend de camper te gaan inleveren.

Van een Australisch echtpaar dat we hebben gesproken in Busselton (hij een Engelsman en zij Schots en sinds 8 jaar werkzaam en wonend in Perth) een paar leuke tips gekregen, als het gaat om dingen te bezoeken en ervaren in Fremantle, Perth en de Regio.

Morgen gaan we een dag Fremantle in (Prison, Market en ‘s avonds de bios ‘ Furie’)

Vrijdag een dag naar Rottnest Island en zaterdag een dag luieren op het strand. Zondag zien we nog wel!

Het is werkelijk fantastisch weer hier, strak blauwe lucht, gem zo’n 22 tot 25*C in het zonnetje en momenteel een licht briesje!

Jullie allen dank voor het blijven volgen en de reacties!

Tot een volgend verslag, groet en X van ons!