Camper

Hallo volgers,

nog even terug naar Perth! Een aantal bijzonderheden willen we jullie niet onthouden, foto's volgen later daar dit verslagje gemaakt is op de IPad. Afgelopen wo. en za. as treden de Rolling Stones op in de Perth Arena. Voor fans in deze omgeving is het bijwonen van het concert 'once in a lifetime' . voor de Arena (lastig woord voor een Feyenoord fan) stonden rijen mensen bewaakt en beveiligd door ordediensten. Niet vanwege tickets, maar om merchandise (t shirts etc.) te mogen kopen!

Perth is is een jonge stad, echter aan oude Engelse geschiedenis ontkom je niet wanneer je deze stad bezoekt!

We hebben in Perth gedineerd in the old Swan brewery, de beste steaks and burgers van WA. Heerlijk gegeten in een bijz. ambiance.

Hedenmorgen de camper opgepikt, aansluitend boodschappen gedaan en op weg naar de 1e camperplaats van deze vakantie! Na het verlaten van Perth ben je direct in de outback, verkeer neemt af en rechts en links alleen de Bush. We hebben zo'n 130 km gereden naar Ledge Point. We staan op ongeveer 500 meter van de Indische oceaan. Elly heeft al met de voeten in de oceaan gestaan. Vanavond de bbq getest ( lekkere steak) Het weer voor de komende dagen 25 * en zonnig!

groeten van ons en tot een volgend verslag,

XXX

1. Ger:
    Hoi Elly en Berry,
    Leuk zo jullie ervaringen te kunnen volgen. De verslagen lezend krijg je de indruk alsof jullie al lang weg zijn terwijl het pas een goede drie dagen is. Ik wens jullie veel plezier en kijk uit naar het volgende verslag. Groeten, Ger en Sila
    ps. Bedankt voor jullie kaart aan Sila.
  2. Marlene:
    30 oktober 2014
    Klinkt geweldig en jullie staan denk ik op een heel mooi plekje 500 meter van de indische oceaan wow.......ben erg benieuwd naar wat foto's!
  3. Bert:
    30 oktober 2014
    Mochten jullie je schuldig voelen omdat je mooi weer hebt, troost je dan maar met de gedachte dat we hier in Brabant vandaag een mooie droge dag met af en toe wat zon hadden en voor de komende dagenzijn de verwachtingen zon en 20 graden. Geniet er van en niet alleen van het weer, trouwens Berry ben je dicht bij dat stadion geweest.
  4. Geoffrey,Mascha,Gijs en Bram:
    30 oktober 2014
    Het klinkt nu al goed en ik lees dat jullie volop aan het genieten zijn! Jullie verdienen het en hou ons op de hoogte. Dikke kus van de kleine mannen