gracetown 161114

16 november 2014 - Gracetown, Australië

161114 Gracetown

The Beach

Hallo volgers,

Vandaag een dag geluierd (alsof we ons hier haasten en ook maar ergens druk om maken!) aan het strand van Gracetown.

De onderwaterwereld bekeken en bijzondere vissen, schelpen (volgens El leken ze op een obliehoorn / wafel van een ijsje) en planten gezien. Verder alleen maar liggen bakken enne….. mocht Elly straks op Schiphol aangehouden worden, heeft dat alles te maken met de zwarte pieten discussie!

Terug op de camping een uurtje sportief bezig geweest. Tennis, volleybal en basketbal gespeeld en alle 3 de wedstrijdjes heeft Elly gewonnen.

Morgen gaan we op ons gemakje naar Busselton, onderweg zullen we een aantal spots en plaatsjes aan doen!

Hoe is het in Nederland en Dubai?

Is Guus al naar huis, zodat Advocaat het kan overnemen en mag de Kerstman nog wel rendieren voor zijn slee inspannen. M.b.t. het laatste, hier gebruiken ze daar kangoeroes voor, misschien een oplossing voor een volgende discussie!

Beste en lieve volgers, tot een volgend verslag!

Kind regards XXX

Berry & Elly

1. Ger:
    16 november 2014
    Hoi Ellie en Berry,
    Zojuist jullie reisverhalen naar mijn huisaccount gemaild en alle achterstallige belevenissen in een ruk uitgelezen. Geweldig dat jullie zo genieten. Hier is het weer bagger maar ben me aan het warmlopen voor de wedsrtrijd tegen Servië.
    Moet lukken ondanks het feit dat Serië zowel uit als thuis voor dit Nederlands elftal lastig is. Ga er vanuit dat Guus nog even blijft. En ja Berry ook al ben je even weguit dit land, de kl**tzakken blijven kl**tzakken net zolang tot ze hun zin krijgen. Hoop dat dit land ook de tradities waar we al zo lang plezier uithalen en aan hechten kunnen blijven koesteren.
    PVDA heeft al een aardig voorbeeld gegeven door niet alles te pikken van de leden en deze royeren.
    Klinkt goed om de dag te stearten met een pie en en sausage. Wij houden het op BZ nog maar even op de eierkoek
    en de rijstwafel. Geniet van jullie laatste week en tot het volgende verhaal. Baard staat je trouwens prima. Veel plezier.
    Groet,
    Talisa,Nigel, Sila en Ger
  2. Ger:
    16 november 2014
    Ik zit zo met Advocaat in mijn hoofd dat ik het had over Servië maar dat moet natuurlijk Letland zijn. Overigens ook lastig uit en thuis.
  3. Wessel (en Pep):
    17 november 2014
    Leuk Pep's place, gister op een regenachtige zondag ipv even langs Tatjana 'komopnou' daarna filmpje op de bank, beetje bijslapen en rond 4 uur borreluurtje beginnen, en dan om 6 uur het oranjegestuntel aan zien, neeehhh gister op tijd richting Ouddorp, schuurzooi, verf, afplakplakband en verven maar, pfffff maar ja het knapt wel op, tuurlijk, nou ja, van de zomer maar een lekker wijntje in de lounchekuil en we zijn het weer vergeten, toch? Ohja, zet 5 juli vast in je agenda, dan ontbijtje bij ons en dan aan het parkours gaan staan, bbq om de dag af te sluiten.

Leuk om te lezen dat jullie wel een vrije keus hebben hoe jullie je dagen invullen en weer op het rechte spoor zitten, ik zeg kdengkdeng!

Wel vervelend dat Miranda zich niet meer zwart mag schminken, vond ik altijd erg gezellig, gelukkig hebben we het pakje nog wel. Op zich fijn als je in een land woont dat de luxe heeft zich over dit soort dingen druk te maken.

Volgens mij maken ze zich bij jullie een stuk minder druk, echt leuke verhalen en foto's, ik heb het idee dat jullie al een half jaar onderweg zijn, zoveel belevenissen. Ik maak altijd een stuk minder mee, hou zou dat nou komen. "je moet de stad tot je laten komen", misschien werkt dat niet overal.

Langverhaalkort, ik ben ontzettend blij om te lezen en te zien dat het geluk eraf spat, veel plezier met elkaar!

Wessel.