waren we nog vergeten!

11 november 2014 - Middleton Beach, Australië

101114

Albany

Wat we vergeten te vertellen, is dat we de dag hebben afgesloten, met een duik in de oceaan (flinke hoge golven om je in mee te laten voeren,…..net kleine kinderen, maar erg leuk) en aansluitend hebben gezwommen in het zwembad op het park (15 meter lang bij 3.5 meter breed) aansluitend in de spa (hot tube) gezeten!

Dat laatste is een bijz ervaring, Australiers eten graag kreeft en er wordt in deze regio veel kreeft gevangen in het seizoen (wanneer dat exact is…????) De hot tube hadden wij het idee was een soort van leren ervaren wat deze beestjes meemaken wanneer zij levend gekookt worden….jullie raden het al, was meer dan warm zeg maar!

Uiteraard zijn we stoer als we zijn blijven zitten en heeft de een niet de ander aangesproken op de warmte/hitte van het bad!

Wel lekker hoor, maar bij de temperatuur van vandaag iets te overweldigend. Ik (Berry) ben aansluitend gaan douchen en heb een lauwe douche genomen! Ik heb tot ongeveer 45 nadien lopen zweten als een otter!

Weer wat geleerd…enne…..zeker niet klagen, niet elke camping heeft de voorzieningen die we hier hebben aangetroffen!

1. Monique:
    12 november 2014
    Ha kanjers, geweldig om te lezen hoe jullie genieten en wat jullie beleven.

Liefs M.
  2. Hans en John:
    15 november 2014
    Hi Elly en Berry,
    Het blijft steeds weer boeiend de reis verhalen van jullie te lezen en de foto's te bekijken.
    Bij ons is sinds vandaag de Sint en zijn pieten weer in het land, enkele pieten zijn zelfs van kleur verschoten door alle commoties.
    Blijven jullie genieten,ontspannen en ontdekken..
    Een heel fijn weekend.
    Dikke knuffel van ons